Äntligen spinning!!

Okej, träningsveckan har verkligen inte varit den bästa..
Har hunnit med ca. 4pass denhär veckan som har gått, helt okej.
I måndags gick de jätte bra,  hade världens energi, men efter de blev det en
dipp tre dagar, på tisdagen körde jag bara lite ben hemma och på
onsdagen blev de total vila.
På torsdagen blev det också vila, då var det ryggont och tandläkaren som
hindrade mig, och såklart, brist på motivation.

Idag blev det spinning pass iaf, och det kändes GRYMT att få ta ut sig lite!
Var riktigt trött när jag kom dit, trött och seg, men blev fort pigg efter några trampsteg :)
Kändes jätte skönt!

Nej, nu måste jag sova!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback