Känns som en härlig dag :)

Kände mig duktig imorse som gick upp kl halv 7 istället för 9 och övningskörde
till gymmet :)
Där blev det ben/mage idag, kändes sköööönt.
Var dock sjukt otaggad ibörjan för först hade jag glömt låset till skåpet, sen
massa mer o ba nä. inte kul, men när jag väl började gymma kändes allt
plötsligt mycket lättare :)
SKÖNT!
Dock krånglar min ipod så musik e ju bara att glömma...
Men iaf, tog mig igenom dagen, hade bara 1lektion så de va inte så jobbigt ;) 

Dagen har flytit på bra, känner mig lugnare och mindre stressad efter att jag
fått (nästan) klart min tenta i sjukvård nu..
Känns lagom skönt, har bara 1 fråga kvar som ska tas itu med!

Kom hem tidigt idag efter ett besök på banken, vart ritkigt sugen på en springtur,
men skolarbetet hejdade mig..
tyvärr..
dessutom att jag inte ätit något efter mitt gym pass (INTE bra....) då jag va jätte mätt
efter frukosten, och jag som aldrig haft problem med aptiten fick inte ens i mig en banan,
började seriöst fundera på om jag blivit magsjuk trots att jag inte kännt något symtom..

Men så e inte läget, för efter lunchen kom aptiten tillbaka och lagom till middagen blev jag
hungrig igen :) skönt! 
Blev förövrigt en riktigt god auberginelasange till middag, om den godkänns av min pojke
så lägger jag ut receptet på den! (hehe)

Imorrn är de fredag, WIHO! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback