Pigg å glad!

Vaknade supertrött men nu e jag pigg! 
Håller på att koka min ägg gröt (klicka på länken om ni vill se recept) just nu, gottigott!
Fortfarande riktigt nöjd med gårdagen,
höll energin på topp hela dagen!
Hoppas på en till sådan dag, eller hur!? :) 

Blir (förhoppnigsvis) en löptur ikväll, mycket mer än så hinner jag inte eftersom
jag ska iväg till forumgallerian ikväll som har öppet för shoppingmingel,
erbjudanden, och resturanger bjuder på lite snacks öl o vin.
Det är 18års gräns, och de måste jag ju utnyttja, jag som just fyllt, haha! ;) 

Nä nu bär de av mot skolan, har halvlång dag, prov sista lektionen,
får se hur de går, haha.. ;)

ÅÅÅÅH såg precis att jag fotat alla bilder i RAW format, vilket jag inte kan
öppna på datorn.. jag som tog massa fina bilder på min gröt :(

Jaja, får lägga upp en bild på min topping, nämligen Russin!
Det är nästan heligt..
riktigt gott att ha som topping på gröten ;)! 
Sen hade jag valnötter, mandlar, kokosflingor och nyponskalspulver :) 

Men russin..
mmmmh.. slår allt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback