Ägg-gröt!

Har sagt att jag ska börja äta ett ägg varje morgon till gröten!
Sagt å gjort, men istället för att äta ägg till gröten hade jag ägg i gröten :)

Så jag kokade som vanligt:
1dl havrehryn/fibrerhavredryn/boveteflingor (blandat till 1dl)
1/2dl vatten
1(rått) ägg.

Och koka allt tillsamans med massa kanel,
gott!

Trodde de skulle smaka massa ägg, men de gjorde de verkligen inte!
Fick en härlig konsistens och mätt blev man! ;) 

Försov mig idag förövrigt.. haha..
De va längesen jag försov mig, brukar oftast gå upp så fort klockan ringer,
men nejdu, inte idag!
Jaja, shit happends.
Blir nog gym efter skolan idag, nice!
Vi hörs :D 

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback