Idioti? Nejnej, livsnjutning!

Haha, uppe kl. 06.45 en lördag för att hinna med min löprunda! 
Morgontrötta människor halvt sovandes ute med sina morgonpigga hundar såg jag lite
varstans, inte många dock, men kanske borde skaffa en morgonpigg hund? haha ;)

Hade tänkt dra ut på en milsrunda eftersom jag provade ut en ny milsrunda här om dagen,
men det visade sig att min runkeeper hade visat fel (!!???)
så idag visade den på ca 7km?
Men glad är jag för de, jag kom ut och nu är jag pigg o glad! :D 

Och dethär med att inte hinna med träningen..
Har man inte tid, då gör man sig tid! Allt handlar om prioriteringar!
Säger inte att det är dumt att prioritera bort träningen då man har alldeles för mycket
att göra, menar bara att det faktiskt handlar om vad man prioriterar.

Som imorse, skulle egentligen inte hunnit med träningen idag, eftersom jag har rätt mycket
att göra, men då prioriterade jag bort (lite) av skolarbete igår å la mig tidigare för
att kunna gå upp tidigare och hinna med ett löppass! 
Inte helt fel, för den som verkligen vill :) 

Nu:
Frukost nr2 

Äggröt med valnötter, pumpakärnor, russin, kokosflingor å rivet äpple!
Till det, äppelte!
Yum, lördagsfrukost :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback