No mercy!

Vilket sjukt bra benpass jag fick till på gymmet idag!
Kändes så jävla bra!
Hade lång tid på mig, då jag hade världens sovmorgon idag, (till 10.30)
så det kändes riktigt skönt,
blev rätt många övningar idag, kan ta upp några av dem:
Frontböj 8x3
knäböj 10x3
Utfall m vikt 10x3
baksida lårcurl 12x3
framsida lår (maskin) 12x3
Insida lår (hemsk träningsvärk av denna..) 12x3
Marklyft 8x3
Och det jag vart mest nöjd över: (har egentligen inte med ben å göra men..)
Chins: 4st + 4st smala chins!! :D

Haha, inte världsmycket, men fan på god väg nu!
Känns skönt att se lite förbättring ;) 

Sen var det bara att hoppa in i duschen och gå mot skolan! 

Nu är jag hemma, blev sen lunch idag som det tyvärr brukar bli på torsdagar.. 
Jaja, nu har jag iaf fått i mig min efterlängtade lunch! 
Hörs! PUSS

'
O dessa fina blommor såg jag påvägen hem, våren är häääär!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback