Eeeenergiiiii!!

Så himla skönt, idag fick jag världens energikick och den gav sig inte
förräns i eftermiddag, då blev jag trött, men ändå!

Skola till 16.00, så ingen träning idag, tänkte göra klart lite rester och så,
men det jag verkligen ska göra klart idag är:
Mitt träningsshema!
Det kommer bestå av mycket kondis, eftersom jag absolut har bestämt mig
för att verkligen springa något lopp nu i sommar, och kanske, kanske,
prova mig på en längre runda?

Milen ska iallafall bli av nu iår! Det har jag bestämt mig för :) 
Har ju sprungit milen, men aldrig kört ett lopp på tid, så det är alltså dags för det! 

Lite motivation sådär :) 
Så skriva ett nytt shema, motivation och inspiration då jag vet att jag ibland får
mina träningsdippar..

Jaja, så ser mina planer ut!
Nu blir det middag, maaaaaaaaat :)! 

Puss


Tur att jag investerat en ny löpjacka! :) haha

Kommentarer
Postat av: jossan

Hejja sussi! Tur att du köpte en rosa så folk ser när fartdåren springer förbi ;) haha



Fan va nice om man pallade springet ett lopp!

2012-01-11 @ 21:04:12

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback