Härlig helg!

Börjar skolan på tisdag, känns lite skumt, men ska ändå bli skönt faktiskt. 
Sista biten kvar nu :) 

igår blev det ett gympass, axlarna fick jobba lite, och benen tog stryk!
Trots att det inte blev det bästa passet var jag nöjd ändå,
även fast jag var rätt trött så tog jag mig dit och gjorde mitt pass, och efter det
kändes det mycket bättre!
Träffade en fin vän över en kopp te, pratade om allt och inget. 
Efter det gick jag hem till Lovisa, där blev det pizza bak och svull framför tv:n!
Inte helt fel alltså :)

Bakade en mandelbotten till pizzan, men jag var inte helt nöjd med den,
eftersom den smulade och ville inte lossna från bakplåtspappret,
så jag ska försöka mixtra lite med receptet, och sen kan ni få det!
Så ni kan vara säkra på att det funkar :) 

Men riktigt gott var det! Tog tyvärr ingen bild, men kan säga att på min pizza
var det ett berg av olika grönsaker, ostar och massa massa gott! 

Imorse blev jag hämtad av Jossan, så åkte vi och kollade på dressyrtävlingar
i lagga, är så sugen på att komma upp på hästryggen igen!!
Kanske snart så ;)

Sen blev det kondis på gymmet, crosstrainer blev det, helt okej, gick lite segt
idag måste jag säga, men när jag tränade magen fick jag riktigt bra kontakt
och det kändes verkligen bra! 

En väldigt härlig helg måste jag säga :)

Vi hörs! 
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback