Jooobb!

Har jobbat hela dagen, åkt buss till västerås och myst med
en fin pojkvän!
Åt hans supersoppa och vi har handlat tonvis med nötter och nyttigheter,
haha, gott!

Iallafall så börjar träningen imorgon, som jag brukar säga, stenhårt!
Kommer köra morgongym och de blir fullt fokus på mage och bic/tric & en del rygg.

Tänker verkligen satsa på träningen denhär veckan, och maten!
För sjuk tänker jag då inte bli nu!

Imorrn blir det ännu en tidig morgon (dock inte 4.30 som jag gått upp dem senaste dagarna)
så det blir frulle på bussen!
Gör min rawfood gröt nu på kvällen så e den klar tills imorrn, bara att ta ut ur kylen och äta,
snabbt, gott, enkelt och nyttigt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback