kyckling?

Står å steker kyckling för första gången, haha!
nojig över att få salmonella, eftersom de e så himla mycket prat om
de kring kyckling, så steker dem torra, haha. 

Jaja, har aldrig gillat att hålla på med kött, sliskigt och slebbigt
och nä, men mamma e borta och pappa kan inte laga mat,
och nångång måste man lära sig! Haha ;)
Update:
MATKOMA.
Men gott var det :)
Åt även en potatissallad till som jag absolut kan rekomendera, 
Icas potatisgratäng naturell,
Helt utan konstiga tillsatser och oroande e-medel :)
22kr för 800g, och god var den!
Riktigt god faktiskt :)

Så, "färdig"lagad mat är inte alltid så dumt, de gäller bara att hitta rätt :)
Jaja, ska slänga mig i soffan och kolla på en film,
sova, sen upp och jobba imorrn!
Fortfarande träningslös, tråkigt men så är det!
Nästa vecka börjar jag köra igen! då kommer det bli tungt, jobbigt och svettigt,
kuuuuuuuul! :D
(då menar jag alltså tung styrka och sjukt svettiga kondispass!)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback