På topp!

Efter en rätt hängig eftermiddag så känner jag mig nu, ganska på topp! 
Spinning passet var, som vanligt, grymt, svettigt, kul och galet! 
Älskar känslan efteråt, när man spunnit så hårt att benen bara trampar
på av ren vilja och envishet.. :)

Innan spinningen gick jag ner på stan och fick med mig en jeansshorta,
jag som letat efter de i år å dar känns det som!
Äntligen hitta jag den perfekta :) 

Har massvis med plugg att göra nu, eller det känns som det iaf eftersom
vi börjat med massa nytt så känns det som jag har galet mycket rester,
fast.. galet mycket har jag ju inte.. Bara lite, hehe. 

Men somsagt, time for some plugg!
Har 2st prov nu i veckan och dessutom i dem ämnena som.. jag har svårast för, såklart! ;p haha

Hörs senare!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback