Recover!

Hemma från skolan, trött och huvudvärk!
Det är inte så ofta jag har huvudvärk, men dem gånger jag har det så
brukar det vara en förkylning på G.. 
Så det passade bra med en vilodag idag :) 

Har smaskat i mig godaste smoothien någonsin och ni bara måste testa!

1banan
1avokado (den ska vara mjuk och mogen, men absolut inte brun, då smakar det illa)
hallon
blåbär
lite yoghurt,valfri smak men jag använde mig av hallon.
(lite sojamjölk, eller annan mjölk för att den ska bli liiite lösare) 
Mixa!
Den blir precis som en smoothie ska vara, mjuk oh go :)
Inte alls sådär tråkigt rinnig som den kan bli ibland utan len och tjock,
yum!
Somsagt så blir det vila idag, fryser, huvudvärk och är riktigt trött,
hög tid att tagga ner då! 

Om jag mår bättre kör jag igång imorrn igen med morgongym! 
Efter en grym träningsvärk i axlarna/triceps så får det bli en liten blandning
av ben mage och rygg. 
Eller ja, så mycket blandat jag hinner, har ju inte all tid i världen på mig ;p
Hörs senare!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback