Stenhårt!

Japp, blev ett STENhårt kondispass idag! 
Sprang mellan 11-12km/h och öste på, kändes grymt!

Först när jag kom till gymmet märkte jag att jag glömt min ipod,
och tänkte att fan, det går ju inte att springa utan musik..
Men sen kom jag på, att vafan, kan jag göra det med musik, då ska jag
tamejfan kunna göra det utan också!

Så lite arg för att jag glömt ipoden var jag, men jag ställde mig på springbandet
iallafall och tänkte: Äh, 40min ska jag iallafall klara av!
Ställde in mig på 11.1km/h och sprang, sprang för livet kändes det som! 

Men oj vilken kick när jag insåg att jag skulle klara det utan musik också! 
Lite fjantigt, men jag har nästan jämt sprungit med peppande musik i öronen,
och jag kan (nästan) alltid ge liiiiite extra då, men nu! 
När tidsuret stod på 30min och pulsen på 170 tänkte jag att, nä,
sista 10minutrarna, och ökade till 12kmh/h.

Gick hur bra som helst idag alltså :) Ett grymt pass!
Efter det blev det lite styrka,
Chins 2set 6reps
armhävningar tills jag inte orkade fler (haha)
ryggresningar 40st


Så lite snabb styrka blev det, och stretching :) 
Kändes skönt att få köra ut det sista, vart bara lite spontant sådär,
så körde bara dem övningar jag var sugen på :)

Hoppas på fler sånahär pass! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback