Styrka, spinning!

Gårdagen blev en riktigt bra träningsdag,
morgongym, axlar, rygg (+lite bröst) och mage.

Blev ett riktigt bra pass faktiskt, trots den tidiga morgonen, haha ;)
Är ju morgonpigg, så det var inga problem!

Sen skola, lång dag, men piggare än vad jag brukar vara tog jag mig till spinningen på
eftermiddagen och fick till ännu ett grymt pass!
Med två snubbar bredvid mig som pushade varandra kunde jag ta del av det
och blev riktigt taggad!
Haha, inte helt fel att ha sånna bredvid en på spinningpassen! ;)

Sen åkte jag till västerås, åt riktigt god middag på thairesturang,
köpte massa gott godis och kollade på bio med min älskling :)
Mysigt!

Idag blir en lugn dag, och ikväll bowling! :)
Fick sova ut ordentligt idag, skönt!
Behövdes efter alla tidiga mornar :)

Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback