5,5km!

Kände mig som en nybörjare i löparspåret när jag försökte lyfta mina
tunga ben de första 100m, dem kändes som bly, och andningen satt fast i
bröstkorgen o det gick inte alls som förut..
Men efter ett par kilometer började benen bli snäppet lättare, och andningen
hade börjat normaliserats, någorlunda. 
Nä, men de sista kilometrarna kändes riktigt lätta, trots att det blev en kort
runda, så gick det faktiskt rätt bra, med tankte på att jag inte alls hållt igång
kondisen på något vis de senaste dagarna/veckorna.. 

Men de har sina anledningar/ursäkter de också, så de kändes skönt att bara
få komma ut faktiskt, att bara få springa lite kändes skönt!

Körde styrka och stretching på våran fina brygga i solnedgången i slutet på rundan,
riktigt härligt! 
Märkte till min förvåning att jag orkade bra mycket mer än jag trodde jag skulle göra,
än är inte musklerna borttinade, som tur är ;) 

Här låg jag å körde mina armhävningar, plankan å bara njöööööt!!
Imorgon åker jag kanske iväg till Sigtuna som har anordnat en vattensports dag! 
Allt som har med vattensport att göra är i Sigtuna imorgon!
Great, dit ska jag! 

Såå, såhär lagom till fotbollen och efter träningen avnjuter jag en ny kesella smak,
kesella citrus!
Faktiskt väldigt god om jag får säga det själv! 
Men mer om de i nästa inlägg :) 
PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback