Hagel?

Haglade idag?
Tur att man var inne på gymmet dåååå haha! :) 

Nää, men blev ett lunchpass idag, ett sent ett.
Dock väldigt effektivt, hann med många övningar på kort tid!
Blev axlar/rygg idag, några av övningarna jag gjorde:
- omvändaflyes med hantlar 8x3
- militärpress 8x3
- shrugs 8x3
- axellyft åt sidan 8x3
- axellyft framåt med hantlar 8x3
- militärpress 8x3
- chins 8st
- stående rodd 10x3
- ryggresning i diagonalställning 8x3

Sen vart det lite armhävningar och plankan.
Fortfarande lite sur över att jag inte får till något bra shema,
har inte hunnit sätta mig och skriva något, har haft (läs: har) så sjukt mycket plugg.
Känns som att hur mycket jag än gör så minskar det inte
(har ju min vanliga dator med alla uppgifter på i spanien också..)
dessutom kan jag inte skicka in vissa uppgifter som egentligen är klara eftersom
den andra hälften av uppgiften befinner sig i Spanien. 

Jaja, nu ska jag plugga körkortsteori, inte långt kvar nu!! :D
PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback