joooobbb...

Blev ett gryyyyymt gympass idag efter skolan!
hade lång tid på mig då jag slutade klockan 10.00 idag,
så det blev:
- stående rodd 8x3
- dips 8x3
- bicepscurl 8x3
- chins, blev totalt 6st varav 3st med hela kroppsvikten
- militärpress 5x3
- triceps 8x3
- axelflyes 8x3
- rygglyft 8x3

hade inget direkt upplägg idag, därav dem blandade övningarna.
Fick bra kontakt och passet flöt på riktigt bra! 

Sen blev det ett snabbvisit på stan, köpte både lunch och middag eftersom
jag jobbade kväll idag.
Köpte även ett nytt proteinpulver från lifebutiken, men mer om det imorgon!
Då ska jag dessutom prova det, så lite utvärdering får det bli då :)

Dessutom köpte jag en ny proteindrink som jag drack påväg hem från jobbet,
mest för att prova den, eftersom jag brukar vara så hungrig när jag går från jobbet
är det skönt att ha något att snaska på påvägen till bussen.
Drinken var god, ingen bismak eller så.
Helt aspartamfri, så den ligger på +sidan! 

Här är den, alldeles för dyr för att vara värd att köpa efter varje gång man tränat,
men någongång då man glömt proteinet hemma eller bara sugen på något gott :)
Såå, helt okej, kosta typ 28spänn, så dyrt men gott :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback