Löprunda!

Herreeeejeeeeessuuussss va skönt...! 

Tog mig ut på en 7.35km löprunda i skogen, som jag trivdes! 
Äntligen fick jag komma ut ordentligt och verkligen göra mitt! :) 

Riktigt skönt, höll ett bra tempo och fick ett bra flås!
Kändes grymt att få komma in igen efter att ha sprungit sista biten i
en kolsvart skog. Dock så valde jag självmant att springa där bara för att träna
nerverna lite, och det gick faktiskt bättre än jag trodde!
(eller ja, de va lite svårt att se var man skulle sätta fötterna haha)
Tur va att jag har sprungit den skogslingan hundratusen gånger så jag visste
precis vart jag skulle trots mörkret :) 

jaja, nu blir det plugg, igen, efter en supergo lax-och-potatis-med-spenatsås-middag!
Yumyum!

PUSS
Nu är vi påväg mot sommaren och det enda jag behöver är en helvåtdräkt
och ett par nya wakeskiis sen är jag klar för nya utmaningar!
Formen är på topp och jag är gryyyyymt taggad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback