Finaste dagen!

Så himla fin dag!
Drog ut på en löprunda imorse, 8,31km blev det, en tung, men lyckad runda!
Var riktigt segt vissa gånger, känner ju att jag tappat kondisen en del,
men mycket lättare än igår!
Tänk vad mycket dagsformen kan påverka :) 

Så blev en lung å fin runda, men lite fartlekar, men främst bara lugn
jogging, kändes skönt!


Här stannade jag och stretchade lite, och körde lite styrka, sjuukt fint!!
Snacka om att vara lyckligt lottad med skogarna här omkring :)

Nu blir det plugg, skriver på sista uppgiften just nu!
Känns lagom bra ;)

Ikväll blir det jobb fram till 21.30, känns ändå rätt nice med tanke på att
jag får bra med cash i slutet av nästa månad och dessutom så är det ju rätt
kul att jobba ändå när jag tänker efter ;)

Nä, livet rullar när solen skiner! Jag är på topp!

Hörs, puss!

Lite halvsliten och osminkad bild, men så får det bli! Roligare med bilder :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback