Idag!

Känns konstigt att säga det, med idag åker vi!
Det som är mest konstigt är att jag inte har en endaste dag kvar i skolan,
Igår var sista dagen jag var i skolan, var där för att höja mitt betyg i engelska
från G till VG, satt från kl. 9-15 och verkligen försökte, snacka om att jag va trött
i slutet, att bara sitta med ett enda ämne en hel dag, de tär.
Satt å gjorde lyssnar övningar, speaking part, massa skrivande,
men trots de så får jag nöja mig med ett G...
Dock är jag inte helt missnöjd, jag åkte åtminstone dit och gjorde så gott jag kunde!
Mer än så kan jag faktiskt inte göra, å hade jag inte åkt dit, då hade jag
varit riktigt missnöjd!
Så, det var trotsallt värt att sitta där dem där 6h bara för att iallafall försöka! 

MEN nog om de! 
Om typ 1h åker jag in till stan för att sätta mig på tåget mot sthlm och sen börjar
resan mot malmö! :D 

Gjorde smoothie till frukost och det som blev över hade jag i en glasflaska så jag
kan dricka resten på tåget innan lunchen :)


Smoothie:
Jordgubbar
Hallon
Yoghrt (hallonsmak, hihi)
Naturell fil
30g proteinpulver
Toppat med russin, pumpakärnor, kokosflingor, nyponskalsmjöl och valnötter! 
Yummi :)

Kommentarer
Postat av: Visan

Tack kära du! <3

Ses ikväll!! :D

2012-06-02 @ 10:31:24
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback