föööödelsedag!

Japp, idag blir jag 19barre!
Firas med tidig morgon, jobb, träning och gott käk ikväll! Känns som en bra dag, solen lyser och de är riktigt höstigt ute, mys!
Ikväll firar jag födelsedagen hemma i Västerås med Wille och hans lillasyster, mysigt!
Kände mig dock sjuuuukt trött imorse, ville verkligen inte ut i mörkret och cykla till jobbet.. men väl där kändes de som vanligt mycket bättre, brukar oftast va så, innan är de as drygt men väl där rullar de på, om ni bara visste hur mycket tankarna påverkar, och hur mycket hjärnan kan spöka, skulle man aldrig tänka en negativ tanke..
Nää ha en bra dag alla! De tänker jag ha :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback