nää... vi kör på ett dubbelpass!

Kom till crossfit passen och kände mig sjuukt seg, passet gick..
inte alls så bra som tänkt, faktiskt.
Men, arg som jag blev över de, så körde jag så mycket jag orkade
ändå, vilket inte va alls lika mycket som vanligt,
men efteråt kände jag mig varm i kläderna och lite smått
besviken över att passet inte gick som tänkt,
så jag hoppade på kettlebells passet som var precis efteråt också,
lika bra när jag ändå va igång lixom!
De passet gick myyycket bättre, kände att jag orkade mer på de passet!
Såå, åkte hem, duschade, drack proteinshaken, ägg och lite smoothie, nu är jag redo för sängen!
Godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback