Spinning och gym!

Gårdagens pass blev lyckat!
Körde spinning på eftermiddagen, var helt slut när jag kom dit redan,
men efter några låtar så började jag komma igång,
dock så tog det ett tag och det kändes riktigt segt i början,
men sen så! ;)

Efter det blev det att springa till bussen, komma hem, packa på om på 5min,
springa till bussen in till stan igen, ojojoj, stressigt blev det, men jag hann! :)

Sen vart det pyjamasparty och Cassie!
Blev film, god mat, godis och masas frukt,
kan lova att det var godiset som gjorde mitt gympass imorse till det bästa!
Drog och gymmade innan jag tog bussen till västerås,
gick riktigt bra idag!
Fick verkligen kontakt och kunde hålla koncentrationen,
sprang även på bandet, det var tillochmed roligt, haha!
Hade massa energi, så jag tackar godiset och frukten kvällen innan för det ;)

Nu är jag i västerås hos min älskling, ikväll blir det protein-glass, gottigott!
Ha en fin lördag! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback