Frisk, sjuk!?

Hel skumt, känner mig frisk och sjuk om vartannat..?
Jaja, i fredags blev de iaf spinning,
har hunnit med 2 spinningpass denna vecka,
dock blev de tight med träningen då jag haft fullt upp hela veckan, men tycker
jag lyckades ganska bra ändå, jag hann med:

Måndag- Cirkelfys 1h (Har fortfarande träningsvärk, sjukt va jobbigt de va!)
Onsdag- Spinning 1h
Fredag- Spinning 1h.

Har inte blivit nå gym alls denhär veckan, men eftersom jag bara haft någon timme över
varje dag så kändes de ganska bra att köra pass, eftersom de är 1h långa,
så de ordnade sig rätt bra, trodde faktiskt inte jag skulle hinna med nå träning alls denhär
veckan förutom måndagen, men de gjorde jag! Skönt :)

Nu känner jag mig dock sjuk.. lite jobbigare..
Är trött och seg, blir en lugn lördag med lite kesellaglass och mys i soffan :)

Kesellaglass:
2pers.
250g kesella (med smak eller utan, spelar inte så stor roll, blir sötare med smak,
viktigt är dock att den är kylskåpskall)
250g bär
ev. lite vaniljsocker, eller kanel som smaksättare.
Mixa allt och ät direkt eller ställ in i frysen ett tag för fastare form,
MUMS! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback