Livet är bra härligt ibland!

Ja, verkligen. 
Ibland är livet bra härligt!

Vet inte riktigt varför jag mår så himla bra idag,
var det kanske den goda frukosten jag åt på bussen?
Gymmet som gick så himlans bra?
Snön som har kommit? 
Eller var det bara en blandning av alltihop?
Vad det än var så har dagen verkligen varit helskön! 
Åt godaste frukosten imorse, rawfood gröt där jag hade i en msk kakao,
mmmmh choklad!

Och efter det fick jag till ett riktigt grymt(!!) pass på gymmet, blev hög intensivt,
bara med fria vikter och egen kroppsvikt. 
Intensivt och tungt! 
Svetten rann, det brändes och det kändes, haha! 
Men fan så skönt de va!! 
Körde massa nya övningar idag, har ju inte kört fria vikter på gymmet
(bara här hemma), men de va så himla kul! 
Jag kunde hålla ett helt annat tempo än vad jag annars gör i maskingerna,
så det kändes så himla skönt att få ta ut sig ordentligt! 

Nu e jag hemma, har precis käkat lunch och ska fixa lite skolarbeten snart! 
Men vill ut och åka skidor, så himla fint ute! 
Dock så vill jag inte åka själv och när alla kommer hem är det mörkt.. 
Jaja, skola får det bli! 

Hörs senare, puss! 

Lite suddig bild, menmen roligare än ingen bild alls :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback