made a misstake!

Så att ingen missförstår mig nu bara,
i mitt förrförra inlägg (detta) så skrev jag att jag är på gymmet
för att bygga upp, inte bryta ned, och visst är jag de,
men på gymmet bryter man ner, för att musklerna ska reparera sig och
bli starkare och tåligare.
Bara sånt där som jag går och irriterar mig på, haha, så kände mig
lite tvungen att skriva det, så ni förstår :)

Iallafall så håller jag just nu på att baka morotsmuffins med hallontopping!
Var helt efter eget huvud, så har ingen aning om hur dem blir,
men spännande blir det!
Hade i lite mandlar, kokos, russin, morötter och annat jag kan tänka mig e gott,
och toppingen blir hallon mixade med en banan och lite keso(kmr förmodligen ha i lite agavesirap också)
Så, om dem blir bra, så ska jag prova baka en hel stor kaka,
men blir demhär bra så får ni receptet på dem med, så fort jag mäter
upp hur mycket jag har i :) haha! 

Inte dessa muffins, men roligare med bild än utan, haha :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback