Nä!

nähäpp, vila står på shemat även imorgon!
Och det känns inte mer än rätt :)

Vafan, håller jag på att bli sjuk är det desto värre att träna,
för jag tränar ju inte för att bryta ner mig utan för att bygga upp! 
Och de gör jag ju knappast om jag är sjuk.
Nänä!
Så jag hejdar mig själv och tänker ett extra steg, tack och lov för de,
så blir det extra bra pass när jag är frisk å kry igen till 100%! 

Och dethär med vila..
Måånga gånger som jag tänkt att: 
Ääh, what dosen't kill you makes you stronger. 
Men, nej, tyvärr, helt fel, gå å lägg dig, fy å blä.
Vila är så otroligt viktigt för kroppen, att vila makes you stronger!
Så jag kommer hellre tillbaka till gymmet, stark och frisk och får till
ett riktigt grymt pass, än att gå dit och inte kunna göra något för att man
känner sig sjuk och hängig, man är ju på gymmet för att träna, inte för att vila!

Slutsaten blir alltså att jag stannar hemma, käkar extra och vilar upp mig,
så jag kan bli helt frisk och pigg igen :)! 
Välmående, hell yeah!



Kommentarer
Postat av: Visan

Hell yeah!

Bygger gör du vid matbordet och under vilan som sagt! :D Haha " man är ju på gymmet för att träna, inte för att vila!" Bra sagt ;)



2012-01-19 @ 16:55:42
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback