Morgongym!

Sov hos W inatt, och eftersom jag åkte därifrån så tidigt imorse
så passade jag på att göra min gröt kvällen innan,
blev enkelt och gott: rawfood gröt! (klicka för recept)
Den kan man enkelt göra kvällen innan och låta stå i kylskåpet tills man ska äta den :) 
Så det blev det till frukost på bussen med gott te!
Gick till gymmet, mötte upp Malin som skulle träna med mig idag,
visade henne runt eftersom det var första gången för henne, så vi körde lite helkropp idag
och testade på dem flesta maskinerna :)

Så pigga o glada gick vi iväg till skolan, hade bara projektarbete idag,
så slutade tidigt, gick hem till Cassandra och hjälpte henne med ett kostshema,
pratade och lunchade tillsamans, mysigt! :)

En helskön dag idag!
Väl hemma blev det en goood smoothie och det som fanns kvar av brieosten och riskaka!
Mums :) 

Känner mig grymt taggad på ett spinningpass imorgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback