Rawgröt!

Tidiga mornar blir det nu!
Men de är de värt :)

Tidiga mornar är lika med frukost på bussen!
Och som jag sagt tidigare, rawfood gröt på morgonen slår allt!
Tar några minuter att göra, och är gooott!

Dessutom, går att variera i mååånga varianter.
Som idag, hade glömt köpa ett äpple, så fick ta de jag hade hemma,
en banan, kokosflingor, yoghurt, mandlar, valnötter, russin och kakao.
Och gott, de blev de! :)
(Okej, inte helt rawfood, men ni förstår)
Så, imorrn börjar en ny träningsvecka och nya utmaningar!
Look forward :)

På tal om träningsvecka,
i tisdags(klicka på länken för att komma till shemat) la jag upp ett shema
om hur jag hoppades att veckan skulle se ut, och jag höll det!
Till punkt och pricka :)

Känns riktigt bra att jag gjorde de, att jag verkligen visade för mig själv att
jag kan, bara jag vill!

Så, som jag sa, en ny vecka!
Dags för nya mål och nya utmaningar :)
Får se hur jag lägger upp veckan, men det börjar imorrn med gym iaf!

Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback