Träning:

Veckans träning:

Måndag- styrka (helkropp) 
Tisdag- fm.Yoga (hihi) em. spinning!
Onsdag- Vilodag! 
Torsdag- Gym ben/mage
Fredag- fm. Gym bic/tric, axlar och rygg em. spinning
Lördag- vilodag alt. PW el. lugn jogg. 
Söndag- Vilodag! 


Känns som att det kommer bli en hård vecka, men en riktigt rolig vecka! 
Gäller bara att hålla energin uppe och (som jag tjatar om) att äta ordentligt!
(därmed- energi!) 
Här ska inget tappas, här ska byggas, förbättras och svettas! 

Så kollisar, komsikomsi, ni är så välkomna så! 

Detta är vad jag hoppas på, hur veckan kommer att bli, vet jag inte än.
Men ett upplägg är alltid bra att ha :) 

(haha min favvo gubbe)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback