Spinning!

Gårdagens träning blev som väntat, spinning!
Ett riktigt svettigt pass!
Först kände jag mig bara seg och orkade inte så mycket,
men svettigt blev det ändå då salen var nästan fullsatt förutom 2st
cyklar som var tomma, så det blev rätt svettigt, haha. 

Sen hem till farmor, äta good mat, fikade 2gånger och dansade ut granen,
en tradition som ligger varmt om hjärtat :)
Haha, dock bara jag som gillar att dansa runt granen då alla andra bara
suckar åt det, men en tradition är en tradition och jag gillar den, haha ;) 

Idag blev det en annan variation av min raw food gröt som jag senare kommer
lägga ut receptet på, då den vart väldigt god :) 

Efter det tog jag och syrran ut oss på en mördarrunda, lite över 8km blev det,
i motvind och halka! 
Men med en grymt pushande från syrran tog vi oss runt rundan på 44min, och höll en
genomsnitlig hastighet på 10.90km/h, inte helt fel!

Nu blire en lång dusch och lunch! 
Matmatmat, återhämtningåterhämtningåterhämtning! 

Ett steg närmare loppet :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback