HAHAHAHA!

Kollade nyss på förkväll, inget jag brukar kolla på, men slog
på tv:n och fastnade.
Kissie var kvällens gäst, hahahahahhahahahaha!
förlåt.. men snälla nån?
vad hände med att vara naturligt snygg?
Fan hon kunde ju inte ens le med dom där läpparna,
eller så gjorde hon nån konstig grimas, jag vet inte.
Sen såg an verkligen hur hon tog åt sig när den
andra "gästen" pratade  hennes operationer, lite
kul såg de ut faktiskt.
Haha, nej nu ska jag sitta och flina lite mer
åt tv programmet som gjorde min kväll :)

Min middag tog 2 min att göra, go billys.
Har faktiskt ingen lust till att göra något mer ordentligt
ikväll, jag får skylla på att jag är sjuk :)

Ha en bra kväll alla! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback