Never lose control.

Tänk va lugn man kan bli, av att bara, göra saker man tycker om!
Åkte till stallet som sagt, tog in en skitig Jojje och började rykta
och så :)
Red ut i solen, va väldigt mysigt, och fan va fint han gick!
Helt underbart haha.
De märktes verkligen att han lyssnade på minsta lilla.
fast sen när jag ville stanna, då ville han inte lyssna lika mycket,
Men efter lite träning gjorde stanna han precis som jag ville :)
Sen strecha jag honom lite och fixade lite i stallet.
De va så mysigt att bara va lixom.
Sen släppte jag ut han i hagen och åkte hem :)
Nångång får jag ta och ta lite bilder på honom så ni får se :)
Men först måste jag få min kamera! haha.
Nu ska jag väll fixa lite skolarbete igen så man blir klar nångång!

Take Care!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback