Äntligen hemma!

Hemma från skolan, gymmet och julhandeln!
Men visst var det kul :)
Fick gå tidigare från idrotten då vi hade nobelllunch i skolan,
var faktiskt riktigt gott!
GOD kyckling med curry sås :)
Sen blev det ett riktigt bra kondispass,
kände i början att jag absolut inte hade någon ork,
och gick lite till en början, slutade med att jag sprang i 50min :)
Kändes riktigt skönt, stod total på bandet i 60min,
aldrig att jag trodde jag skulle orka de idag,
men jodå!
Man orkar verkligen mer än man tror :)
Så nu sprudlar det av endorfiner i kroppen och jag är på topp!

Hur skönt som helst :)!
Har dock massa arbeten att göra, men jaja.
Ska laga mat tills Wille kommer, sen ska vi åka iväg till min syster
och baka pepparkakor :D

Puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback