Hemgång..

Har pluggat jätte mycket nu, hela bussresan haha duktig jag är ;)
Nä men har prov på onsdag som är jättestort
och vill gärna få bra på de så :)
Snart blir det glögg och lite julbak som mamma bakat (glutenfritt) ser
jätte gott ut, hihi :)
På tal om glutenfritt så har det än så länge gått relativt bra.
Känner mig piggare och gladare, det går ganska bra att hålla det ändå :)
Det enda jag saknar är hårdbröds mackorna i matan och hjärtegott
bröden mamma brukar köpa såhär till jul, men annars
så trivs jag bra! 
Mamma har bakat ett nytt glutenfritt bröd med katrinplommon också,
mmmh ska blir gott att testa imorrn ;)!
Hörs senare! Puss
btw, jag vill se harry potter snart.. hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback