Inget bloggande..

Nä inte idag, har haft "fullt" upp helt enkelt inte hunnit.
Har precis kollat klart på shrek 3 haha ;)
Lika rolig som alltid.
Imorrn är det skolavslutning och jag ska vara hundvakt åt
en super söt liten hund "valp" i en vecka, mer om de senare ;)

Imorrn blir det myspys med skolavslutning och massa annat roligt!
Sen ska jag ju få träffa min babe snart igen,
inte van vid att ses såhär mycket, men jag gillar de!
Hihi :)
Sen får vi se vad som händer, men än så länge är mitt lov näst intill
fullspäckat dem närmaste dagarna, precis som jag vill ha de!

Hörs senare, puss!
Btw, bilder från dopet och från i fredags kommer upp så fort jag tagit mig
tid till att redigera dem lite!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback