Lars Winnebäck <3.

Det är så skönt att komma på att man inte lyssnat på han
på länge och sätta på någon bra låt med honom..
Haha, man blir så glad :)

Jaja, sitter och pluggar nu, känner att jag börjar få lite
pli på alla saker jag har att göra :)
Har precis börjar med idrottsuppgiften och skriver om hälsoprofil,
passar mig perfekt eftersom jag ändå är insatt i sånt som handlar om
hälsa osv.
Haha, kom på mig själv när jag satt och skrev och tänkte, fan, kunde jag dethär?
haha, det bara ploppar upp i hjärnan sånt som jag läst om för längesen
och fortfarande kommer ihåg de.
Kan mycket mer om hälsa än vad jag egentligen trodde.
Så det är faktiskt inte bara jobbigt att göra läxor ibland :p

Har några uppgifter jag gjort klart som ska in nästa vecka, det känns skönt
iaf.
Imorrn blir en fullspäckad dag, skönt älskar sånt!
Först skola, mys med luciafirande :)
och sen träning, blir nog ett kondispass och sen träffa mamma på stan
och köpa lite julklappar osv. :)

Mys pys!

Hörs sen, nu ska jag fortsätta plugga lite ;)
Puss!



I miss u babe.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback