Märks det att jag är rastlös?

Lägger in inlägg varje timma känns det som.. haha!
Men nu har jag iaf vart ute och gått, hur skönt som helst!
Blev en halv lugn tur, men visst får man upp flåset
när man pulsar genom snön..
Riktigt skönt iaf, och kallt så de riktigt bet i kinderna :)
Då var det skönt att komma in, och nu är allt nystädat hihi.

så nu funderar jag på om jag ska sätta mig och kolla på film eller
om jag ska göra lite nytta..
hmm, svårt när de inte finns så mycket nytta att göra,
allt är nystädat,
det är skottat
jag har vart ute
jag har pluggat
Och då finns de inte så mycket mer att göra,

Så nu har jag 2 bra filmer att välja mellan:

Cop out
Vampires suck

Får se vilken jag väljer först ;)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback