Så.

Nu har jag ätit lite middag och fått lite mer energi.
Haha, lite kul att när man vilar i en dag känns det som om man vilat
i en vecka..
Men skönt är de! Hihi :)
Imorrn blir det gym-pass så de ska bli skönt :) Går dock till 4,
så får se till att äta något innan.
Känns som att jag vill baka, men får aldrig riktigt tiden att räcka till..
Och sen vill jag baka lakritsbollar, och ingredienserna är väll kanske
inte dem lättaste, utan måste iväg till affären innan, så får se
till att fixa de :)
Btw, erkänn att veckorna går fort!? Det är redan torsdag imorrn..
Herregud! Inte för att jag klagar, haha ;)
men men, skönt är de iaf.
Gjorde prov i MSOK idag, gick bra, helt okej! 
Hoppas på VG :)
Hörs senare, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback