Skola, gym!

Fick VG på ett prov idag, kändes bra! :)
Förövrigt så har koldagen rullat på otroligt snabbt, och när jag
var på väg till gymmet kom jag på mig själv att jag inte ens förståt att
dagen redan var slut!
Allt gick så fort!
Visserligen somnade jag på sista lektionen, hehe så gick
kanske lite snabbare därför..
Sen blev det somsagt gym!
Sprang i 40min på bandet, kändes skönt att få de gjort.
Efter de blev de lite övningar och stretching. 
Nu är jag äntligen hemma och väntar på att tiden ska gå
så jag kan få äta mat snart!
Gillar inte att äta för tidigt för då blir de bara massa småätande under
resten av kvällen haha!

Men vi får se vad jag plockar ihop :)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback