Sovmorgon!

Skulle gå upp kl 7 och kolla på julkalendern,
haha tänkte att de skulle va skönt att kurra in sig i duntäcket
kolla på julkalendern, och sen sova några timmar till i soffan,
men nä, så blev de inte..
Gick upp kl 7, och på vägen upp kom jag på att det börjar 
KVART ÖVER 7!
Så jag går och lägger mig igen ch väntar på att klockan ska ringa.
men de gör den inte, så jag sover och sover och sover...
Så nu vaknade jag iaf utvilad, haha
efter många konstiga men härliga drömmar :)
Nu ar jag precis ätit in havregrysn-kanel-äppel-gröt och den va god :)
Med lite agave sirap till blev den ännu godare ;)
Nu ska jag "planera" resten av min dag, blir en massa plugg! 
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback