Spa-dag

Idag blir det spa-dag för fulla muggar :)
Det ända jag väntar på just nu är mammas aloe vera grejer som hon har beställt
hem, för innan jag sätter på mig ansiktsmask och hårinpackning skulle
jag gärna vilja att han levererade dom till mig så jag slipper skrämma
vettet ur honom, eller henne för den delen, hahaha :p
Jaja, Wille och jag tänkte åka längdskidor idag, men verkar inte bli nått av de
för ingen av oss orkar just nu haha (a)
Så nu ska jag fylla vårat bubbelbad med vatten och ha i lite badskum som
jag fick av Claire :)
Och självklart ansiktsmask på de, haha köpte ju ansiktsmask till wille i julklapp,
bara för skojsskull, han tycker fortfarande att de är bögigt, heheh :p
Dessutom ska jag göra hemmagjord kolaglass idag!
Får hoppas att den blir god nu bara ;)
Hörs sen! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback