17.15

Måålamålamåla.
Håller ju på att målar om rummet nu, och vill bli klar så fort som möjligt,
ska bl i så himla roligt att få inreda sen!
å hoppas min fototapet kommer snart också,
Tror fakstikt de kommer bli riktigt bra :)
ni får se bilder på de när de är klart! ;D
synd att jag inte tog lite "före arbete bilder", hade
vart kul å se förändringen :p
Nu väntar jag på att mami å papi ska komma hem,
brandlarmet har tjutit 3 ggr sen jag kom hem,
fattar inte vad de är.. lite scary sådär haha :p
men nu har de slutat pipa, de e skönt, låter ju så himla högt!
Ne, nu ska ni få en bild på fototapet jag beställt hem,
så får ni säga vad ni tycker! :)


Kommentarer
Postat av: Visan

Wow den va superfin ju!!

PUSS!

2010-02-26 @ 08:25:02
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback