Come closer

Åh, jag som verkligen ville träna idag!
så e jag fortfarande sjuk, tråkigt..
Visserligen, så är jag inte så sugen på att
gå ut å springa i dehär vädret, men,
jag vill ju få svettas å kämpa lite,
så kan man förtjäna lite träningsvärk sen! ;)
haha , nejmen, jag längtar verkligen tills sommaren
kommer så man kan gå ut och springa utan alla kläder
 man måste klä på sig och utan attt FRYSA! 
Kommlir så himla skönt att få springa ner till våran
sjö och hoppa i, när man är sådär lagom svettig,
 fy va skönt!
Tror mina katter börjar tro att de ör vår..
dom är helt galna, springer runt hela huset,
haha, sen vill dom ut, men när man försöker
 puta ut dom så fräser dom bara haha
katter är bra konstiga dom :p


Kommentarer
Postat av: Visan

Lotus haha, han är knäpp. Ja vila upp dig nu till söndag! :D

2010-02-26 @ 08:25:32
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Visan

Nej jag brukar gå in och svara på deras bloggar om det är någon som frågar nåt :) Annars vet jag inte

2010-02-26 @ 09:43:31
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback