Sjukling

Så, första inlägget, efter att ha velat fram och tillbaka ett antal gånger om dethär med att starta en blogg. Men, jag gör ett försök iallafall, så får vi se hur de går! :)
Just nu är jag sjuk (kanske därför jag tog mig i kragen och fixa en blogg..?), näsan rinner och jag fryser, trots att jag har ett par tjocka strumpbyxor, ett par svarta leggings från gina, och ett par mjukisbyxor, sen 2 par strumpor och ett par sockor på de, som min snälla mamma stickat åt mig, hihi, men nu har jag ett stort duntäcke omkring virat om mig, lite varmare iallafall :)
Sen har jag druckit en massa te, druckit min smoothie, gjord på blåbär, 1 banan, lite youghurt (går med vanlig fil också) apelsinjuice och ett ägg. Supergott och mättande! :)
Nått jag verkligen rekommenderar.
nånting som jag dissar, är att vi inte har något grönt te hemma, men nöjer mig gott och väl med det te vi har, persian grey tror jag de hette, med lite acaihonung i de blir de super gott :)!
Ja, nu ska jag gå å fixa lite mer te, och friskna till tills imorrn,
för då bär de av till Östhammar med Tess! Härligt, kommer nog upp bilder om det senare ;)
Hörs sen, ta hand om er, och gå inte och bli sjuka i vinterkylan nu!


haha, älskar glasen! Man kan också ha i havregryn för lite mer mättnadskänsla, men supergod som mellanmål! :)
→Carpe Diem←


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback