Älskar vädret.

Helt underbart!
Visst är de varmt, och visst jobbar jag i jätte varma kläder,
men efter denhär vintern som varit, är de helt underbart!
Kan inte säga annat än att jag älskar vädret helt enkelt :)

Blev en rundtur på stan med Mimmi och en söt hund med ett fult namn:
Otto.
haha, men hur söt som helst!
Var mysigt, satte oss med en frappe och smoothie på Waynes,
och sen åkte jag hem, träffade tess och vi gick ner och badade i
våran sjö, hur mysigt som helst, och relativt lugnt och tyst :)!





Dessutom var de hur varmt och skönt i vattnet som helst!

Puss och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Smultronemma

Tjo, fin blogg. Hoppas du titar in hos mig också. Har nya fina kläningar som man kan fynda billigt. :) ta dig en titt

2010-07-13 @ 13:35:18
URL: http://smultrondiary.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback