händelserik dag.

Vaknade upp hos älskling idag. Klockan kvart över 6 ringde klockan..
uh de va tungt att gå upp.
Men var ju tvungen, så kunde inte göra så mycket annat :)
Satt på bussen 5 över 7, åt min frukost och drack vatten.
Blev inte mycket till bra frukost, men vad gör man?
De va gott iaf :)
sen jobbet, min handledare har kommit tillbaka, och vi var på flykting
avdelningen igen, fick väga och mäta några barn, så de va kul :)!
Sen hände en incident som visade sig ta hela eftermiddagen, eller ja,
tills jag slutade iaf.
pga. min sekretess kan jag inte utge några uppgifter, men de var en händelserik
dag iaf :)!
Sen blev det ner på stan, shoppade en tröja och en "klänning" båda i vit färg.
Ni får se bild sen ;)
Imorrn ska jag köpa ett par "grek sandaler" från scorett var de tänkt:

Så ser dom ut, synd att dom inte har en bild framifrån, mycket finare då.
Men jaja, dom var väll fina? :)
Inte ett öre mindre än 499kr går dom på, men jag behöver ett par och
då är de väll inte så dumt att lägga ut lite pengar? hehe

Ne nu ska jag dricka upp mitt te och vänta på att nån kommer hem!

Tjing tjang tjong

Kommentarer
Postat av: Visan

Tack så mycket!! :D <3<3<3

Löööv ju!

2010-07-02 @ 08:39:00
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback