helt plötsligt..

.. verkar allting gå jätte snabbt!
Om man bortser från den sista timmen på jobbet som alltid
bruakr vara lite halv seg, haha.
Men jobbet gick fort, och sen cyklade jag och mamma
1,5 mil på 35 min!
Gick riktigt bra, och jag som va super trött innan fick en riktigt
kick och drog ifrån mamma direkt, haha stackarn
fick cykla själv..
jaja, de va kul iaf, och nu är jag hemma och ska ta mig
en bit jordgubb och rabarberpag, muuums!
Och sakna min älskade syster som stuckit till greklands bästa part ö nämligen
RHODOS!
Lyckansost säger jag bara.
Jaja, får fortsätta jobba på nu denhär och nästa vecka, sen blire
semester för hela slanten, och då jävlar..!
gud va jag ska njuta! :)

Varför är sommarlovet så kort förresten..?

Jag idag:


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback