Kvällsdopp.

Jag mamma och pappa cyklade ner till bryggan för ett kvällsdopp,
sköönt var de! 24 grader i vattnet, hur mysigt som helst :)
Så nu sitter jag här och kollar runt på lite olika nätbutiker,
är såå sugen på att shoppa!
Men känner faktiskt att jag hellre åker till stockholm och shoppar,
än i uppsalas rea butiker och köper nått jag inte kommer använda..
Visst finns de jätte bra affärer här, men de e roligare i sthlm, hihi ;)

Sen var de längesen jag var där också, så ska försöka dra med mig nån och
shoppa loss lite :) Men först vill jag spara lite, känns rätt så skönt när
pengarna kom in på kontot efter 3 "hårda" veckor på sameritehemmet,
och snart väntas ännu mer lön komma, efter de 10 gånger mer slitsamma
jobbet på ragnsells, haha, bästa stället på jorden, love it.
Nä, inte så jätte mycket kanske, men kommer kännas skönt sen när pengarna kommer :)!

Äsch, nu ska jag sova, läsa lite ur min hälsobok, och kanske komma igång med träningen,
inte tränat på hela veckan nu (eller förra veckan) så känner mig både de ena och de andra,
haha.
Nej nu ska jag sova :)

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback