Lite dålig uppdatering..

Fest igår kväll.
Kan ju säga att jag mår sämre idag än jag gjorde igår, haha.
Jaja, jag hade kul iaf, va inte så mycket till "fest" mer som en
rätt lugn kväll faktiskt, dock inte för mig som alltid ska hålla på haha,
menmen.
Vaknade imorse av världens huvudväk x vinbakfylla.
MYS
Sprang upp och duschade, tvingde i mig 2 mackor och satte mig framför
tv:n med min choklad, hahahah!
Inte likt mig.. men nångång måste man ju, eller hur ? :)
Efter de gick jag och la mig på spikmattan som jag låg på i 2h ungefär, haha
så himla skönt!
Och nu ska jag snart dricka lite kaffe i hopp om att vakna till lite,
har gått runt i min morgonrock hela morgonen, haha.
Nej nu måste jag sätta på mig kläder.

Vi hörs, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback